diumenge, 23 de desembre del 2012

RECOMANACIÓ DE BOTIGA: EL TALLER

Holaaa! Ara fa temps que no us venia a visitar; així que faré 2 entrades per compensar.

Us vull presentar un establiment que el visito sovint, i quan passo per davant; no puc resistir-me en aparar-m'hi.

S'anomena:

                                      

és una botiga amb molta creativitat, ja que venen peces, boletes, fils, tanques... I moltes altres coses necessàries per crear-te la teva joia únia i súperpersonalitzada.

N'hi han arreu de Catalunya i també d'Espanya són petitones, també; fan cursets de formació per apendre a fer joies (nusos, tanques...)

Si teniu l'oportunitat visiteu-la i inclús compreu-hi! ::)
Aquí us en deixo el seu blog, podeu consultar a tots els llocs que estàn:
http://complementoseltaller.blogspot.com.es/


PD: Jo em vaig fer una polsera molt mona
També li vaig comprar peces a la meva mare i juntes, vam crear 3 polseres moníssimes (això va ser el meu regal pel seu sant!) I voldria dir que és un regal molt especial!

Fins aquí,
Petons!

Maria i les joietes! :D



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada