divendres, 22 de novembre del 2013

UNA MICA DE CANVI DE RUMB EN EL BLOG



Què tal per aquí? Espero que molt bé!

Bé, com heu pogut notar, fa bastant de temps que no pubilco, com sempre, una de les principals raons és que em falta temps. Però n'hi ha una altra, que és que no trobo que compartir amb vosaltres, de què parlar-vos... (m'he comprat més joies però si totes les entrades fossin de novetat al joier seria molt monòton). D'això és el que us volia parlar avui.

Des de més o menys aquest estiu, també he trobat el "gustillo" amb això de fer manualitats i coses fetes a mà en general. També conservo la passió que tinc per les joies, però ara, està compartida amb la de les manualitats.
Com és un tema molt extens i que ara s'ha posat molt de moda, també m'agradaria compartir amb vosaltres aquestes altres coses que potser ara us sonen a xino; el scrapbooking, el washi tape, ser una crafter, l'embossing, el packing i les mil i una coses de material que es necessita.
Per tant, el que us vull arribar a dir és que no us estranyeu si en aquest blog i trobeu entrades de coses fetes a mà o handmade, com es coneix mundialment.


No canviaré el títol, ni molt menys deixaré de posar entrades relacionades amb les joies ni seguiré posant apartats com el travelling, tendències, novetat al joier... (sempre i quan tingui coses)Mica en mica us aniré introduint i  parlant sobre els temes que us he dit abans i que jo també estic descobrint. Compartiré amb vosaltres una mica el mateix que feia (i faré) amb les joietes és a dir, us posaré les coses que faig, el material que m'agrada, webs (i ara també molts blogs) que visito...

Espero que aquest canvi sobre el que parlarem al blog us agradi ;)

Fins molt aviat!!!

(això tampoc ho canviaré!)




3 comentaris:

  1. Me parece muy bien, así tendrás más contenido y además es un tema que me gusta. Un beso =)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me haces muy feliz con este comentario ;). No estaba muy segura de que a todos los seguidores les gustase ese cambio repentino y un poco grande y por eso me ha constado tomar esta decisión.

      Estoy encantada además de que especialmente a ti te guste este tema nuevo que hemos incorporado.

      Maria i les joietes

      Elimina