dilluns, 23 de desembre del 2013

CALENDARI D'ADVENT FET A MÀ

Hola!
Us vinc amb la primera entrada del blog de manualitats, aquesta no conté res d'explicació ja que són uns conceptes molt bàsics i senzills.

D'acord, sí, sé que vaig molt tard però no he trobat altre moment per ensenyar-vos aquest calendari d'advent tant mono que vaig fer seguint un tutorial de Manualidades Laura.

No és d'aquells que cada dia et menges la xocolatina (d'aquests en tinc un altre, que no està fet per mi) sinó serveix per comptar els dies que falten. Es necessiten pocs materials, jo he substituit alguns dels que ella utilitza per d'altres de més comuns.
Està penjat a la porta de l'armari de la meva habitació i queda super bé!

Realment estic molt contenta de com m'ha quedat :)

Aquí us deixo les fotos del meu:






Tal i com diu la propietària de la idea, per la base vaig fer servir un paper d'aquarel·la de làmina i em vaig basar en la mida del mateix per fer el que és tot el calendari.
A sobre de la base, hi vaig posar un paper de regal, té un estampat molt bonic, tant que gairebé sembla paper especial de scrapbook (ja us parlaré del que és). Per això, el vaig comprar per utilitzar-lo més en manualitats que no en enbolicar regals. 

Sobre d'això hi vaig colocar una cartulina de color kraft (em vaig basar en l'idea que diu ella al vídeo, substituint les cartolines que són més difícils de trobar i cares per les carpetes d'oficina). Vaig fer-li una forma perquè semblés com una planxa d'aquetes que a dalt hi ha un clip, que és l'dea que vol donar el calendari.
Vaig fer una forma diferent a la que va fer la Laura.

En les fotos podreu veure el número 19 que van ser els dies que quedaven per nadal quan vaig fer les fotografies per ensenyar-vos-el.



Un detall en les pinces, jo vaig optar per fer-ho diferent i vaig anar a un basar a veure si en trobava. N'hi havia una gran varietat!! En vaig posar dues en una posició de diagonal. Aquests petits ninotets de neu també tenen una mica de purpurina, encara que no sé si es pot apreciar bé.





Pel títol, ho vaig voler fer-ho una mica diferent ja que com el paper de fons era estampat i amb colors vius, si hi posava lletres directament no destacarien. Vaig posar una base primer, un paper xarol i a sobre un alfabet adhesiu negre molt senzill comprat en un basar. Vaig escriure "days for" (dies per).
Per la paraula que hauria de destacar més també vaig utilitzar una base, que era negre, destacava per sobre de tot. A sobre escrit a mà i amb retolador platejat "CHRISTMAS".

Com ja us he dit abans, estava inspirat en aquell taulers que a dalt hi ha un clip per sostenir-hi fulls per tant per representar aquest clip, a la part de la cartolina kraft hi vaig colocar un cercle retallat del mateix paper.






Pels targetons dels números, no em vaig volguer complicar gaire però hi vaig donar un petit toc.
En uns simples fulls blancs, vaig retallar quadrats iguals amb les tisores de forma de zig-zag. Hi vaig troquelar a cadascun una poteta d'un gos, si us fixeu els parells la tenen a l'esquerra i els imparells a la dreta. 
Pels números vaig utilitzar un retolador vermell- granatós pels parells i verd maragada pels imparells.

Finalment per si us interessa us deixo el link del vídeo del que us he estat parlant del canal de Manualidades Laura, que a part d'aquesta idea en podeu trobar de moltes altres, si en faig alguna més també la compartiré amb vosaltres:




Bé, no hi sou a temps a fer-lo peró potser us pot servir per l'any que bé o canviant el format per altres formats. Simplement us el volia ensenyar, ja que estic molt satisfeta de com m'ha quedat i m'ha estat molt útil.

PD: Us hagués posat un enllaç directe del vídeo perqué el pogueu veure des del blog peró no sé perquè des de blogger no me'l troba. Disculpeu.







2 comentaris:

  1. Ets una artista! sempre et dic el mateix però és la realitat. Amb això segur que no t'assembles gens amb la tieta ... no sabria per on començar.
    I moltes gràcies per totes les sorpreses de la Nit de Nadal, amb la teva il·lusió fas que tot sigui molt i molt especial.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! També m'ajuda les ganes que hi poso! Si segueixes un tutorial com he fet jo en aquest cas, tot és molt més fàcil.

      M'en alegro que us vagi agradar tant, però jo també disfruto molt fent-ho. Parlant de la Nit de Nadal, acabo de penjar una entrada sobre el pessebre de paper i els abrets amb els noms que us vaig ensenyar.
      Dona-li gràcies al tiet de part meva per la foto!

      Fins aviat, Maria i les joietes

      Elimina