dimecres, 1 de gener del 2014

TALLERS: La meva primera fofutxa; PARE NOËL

Ara sí que tocava per tant, tal i com us vaig dir, avui us ensenyaré i us parlaré de la meva primera fofutxa de la qual n'estic molt orgullosa, ara que ja sabeu el que són.

Jo, per aprendre-les a fer em vagi apuntar a un taller. Ja tenia planejat fer-ho però els meus tiets hem vàren donar els diners per anar-hi pel meu aniversari.

Com era pels vols de Nadal, el tema del taller era fer fofutxes de Nadal. Es podia triar o fer un Pare Noël o un pessebre (encara que era més petit). Vaig triar fer el Pare Noël i no me'n arrepenteixo gens ja que vaig aprendre conceptes "fofutxers" que amb el pessebre no podia haver pres (com fer els peus, la panxa, les cames...).

A part de que ens ho vam passar molt bé, vaig aprendre perfectament com fer-ne i ara em veig capaç de comprar goma eva i crear-ne una jo!

No em vull enrollar més, passem a les fotos que una imatge val més que mil paraules!



Aquesta és una vista general perquè us en feu una idea, realment és d'un tamany mitjà, té molts detallets i una forma de la cara molt divertida.


Aquí podeu mirar millor la cara i el cap, que porta un barret típic que en l'anterior foto no podíem apreciar.
El que és la zona del nas està feta superposant coses. 


El cos. A la samarreta i vaig afegir aquestes tires blanques a la part inferior, en vertical i al voltant de les mànigues per donar-hi més realisme. També hi vaig col·locar un cinturó. Els pantalons són simplement negres (encara que el vertader pare noel no els porti així)

Els peus són el que em van quedar pitjor i el que em falta més pràctica. Si veieu aquests dos pom-poms al davant és per tapar un desperfecte fet amb la silicona calenta.


Vist des de baix perquè us en feu una idea de la seva grandària.

Realment estic contentíssima de la meva feina i de com va funcionar tot al taller, amb molt bon ambient. Tinc moltes ganes de fer-ne més, per això em vaig aguardant a la memòria de l'ordinador totes les idees que veig.

Si faig alguna cosa més, ja la compartiré!

PD: No sé si ho heu notat però en aquest apartat: TALLERS (com posa al títol) hi aniré posant els que faig i el que em queda. Ben aviat aniré en un; estigueu atents!!






2 comentaris:

  1. Hola guapissima!!
    M'ha encantat aquesta entrada! Ja saps que a mí també m'agraden molt les fofutxes i amb aquesta que vas fer tan "requetexula" encara m'han agafat mes ganes de saber-les fer. Recorda el teu compromís a ensenyar-me'n! Jo ho tinc apuntat i pendent de comprar un pack per fer-ne una amb tu.

    ResponElimina
  2. Jo per les manualitats sóc un autèntic desastre...no tinc paciència, per això encara admiro més tot el que fas.
    Aquesta et va quedar molt bonica i al natural encara ho és més. Sort que en això no t'assembles gens a la tieta!

    Un petó

    ResponElimina